Inte uppdaterat på ett jävla bra tag, I know!

Jag har velat skriva ett inlägg här på bloggen länge nu. 
I några timmar faktiskt
I några dagar
... Veckor.

Det går inte. Jag kommer på så mycket att uppdatera om men sen rinner det ut i sanden.
Precis som allt annat jag vill eller bör göra.
Varför kan jag aldrig ta tag i något?

Depression
Snälla försvinn!

Jag har försökt få tag på en ny psykolog länge nu. 
Det tog ett tag innan jag tog tag i det. Jag mejlade ungdomsmottagningen som lovade att hjälpa mig.
Men vad gjorde dom? Jag vet inte för jag fick mejla dom 3 ggr efter att dom lovat mig.
Efter ett par veckor lovade dom att prata med psykologen (igen) och skulle senare få ett samtal senast klockan ett.

Igår ringde psykologen. (4 timmar senare än vad ungdomsmottagningen lovat, ofc.)
Och hon hade såklart fullt upp innan jul...
Hon frågade mig hur kritiskt det är. Hur snabbt jag behöver hjälp.
Hur skall jag kunna veta det???
Hon lovade iaf att ringa igen om en vecka, får se hur mycket längre jag måste vänta innan jag får hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0