Jag är väldigt osäker i mig själv, men jag jobbar verkligen på det


Det är såhär att jag umgås väldigt mkt med min pojkvän och är med honom nästan varje helg. Så för bara några timmar sedan så frågar jag honom vad som händer i helgen och får som svar att han ska vara med en av sina kompisar och hitta på något. Och självklart tycker jag att han ska få göra det, men varför talar han inte om det för mig lite tidigare? När jag sa att jag gärna skulle vilja att han talar om sånt för mig så frågar han om jag verkligen måste ha sån koll på honom. Jag vill inte va som någon morsa för honom, absolut inte. Men är det så mycket begärt att han talar om sånt för mig? :/
Jag förstår ärligt talat inte vad som är fel med det. Tänk om jag fått reda på det lite tidigare och kanske kunnat hinna planera något annat istället?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0