Så många frågor utan svar

Kroppen känns tung och när jag ser dig så känns vi som främlingar. Varför skiter du i allt? 
Jag vet att du skolkar, jag säger inget, men jag vet... Idag var du i skolan redan på moronen, vi hälsade inte för du var upptagen i telefonen. Du var i skolan hela dagen. Jag såg dig senast runt 15.00. Jag såg dig de gånger då du borde haft dina lektioner. Jag vet, jag är/var (?) din vän, jag kan ditt schema..

Dina enda uppdateringar på facebook är om honom och hur mkt du älskar honom, hur bra du mår med honom och hur han förändrat ditt liv... men till det bättre? Hur bra är ett liv när den enda kontakt man har är sin pojkvän? Hur mår din syster förresten? Vet du ens det? 
Jag vet att du inte vet hur vi mår i alla fall...

Vart är dina vänner? Jo dom står utanför din dörr men du vägrar att öppna den!

Jag har frågat flera gånger vad det är som händer men inte fått ett ärligt svar
Jag har gett dig tid i månader, jag har väntat på dig men du träder inte fram
Jag har varit mig själv, visat mitt KnaZiga jag, som du sa att du älskade.
Vad mer skall jag behöva göra? Vad har jag gjort/gör jag för fel?
Min bästa vän försvinner bort och jag vet inte ens varför!

Jag hittade ett gammalt brev du skrivit till mig för 1 ½ år sedan!

"Det senaste året har det hänt mycket. Riktigt mycket faktiskt för att vara så kort tid. Vi har gått igenom mycket, varit med om mycket och kommit närmare varandra. Jag är glad att du finns i mitt liv som min vän, KnaZ!
Många dagar som jag egentligen inte har orkat åka till skolan. Bara velat ligga kvar i sängen. Jag hade kunnat låtsas ligga kvar i sängen. Mamma ser inte skillnad på smink och riktiga skuggor under ögonen.
Men jag brukar åka ändå. För jag vill träffa dig. En dag utan KnaZ, utan flum, blir inte lika rolig. DU lyckas Alltid få mig på bra humör även om jag är ledsen, sur eller förbannad.
Kanske tappar vi kontakten. Jag hoppas verkligen inte det.
Vi ska kämpa för att hålla den kvar. Jag vill inte förlora dig, min underbara vän!
Glöm inte att att jag alltid finns för dig! ♥
Stora Kramar // EyMy ♥"

Det känns som att du glider ifrån oss alla. Vi saknar dig!
Hör av dig om du känner att du kan, jag tror både du och jag behöver prata. // Jennie

KnaZEyMy, right?
http://allasknaz.blogg.se/2009/december/tillit-svek.html

Kommentarer
Postat av: Micah (: <3

Asså detta får mig gråta i princip (förutom att jag aldrig gråter längre..)

Men detta... shit jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag läser detta och hur sant det är och hur mycket som har förändrats...

2011-05-29 @ 22:49:40
URL: http://micahslifestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0