I need to learn to shut my mouth up

Sitter i ett rum där det är alldeles tyst, bara små klick från datormusen som hörs.
Jag sätter mig på sängen, sätter igång min bärbara dator. Jag loggar in på facebook. Jag kollar lite. Jag loggar ut.
Vad ska jag nu göra? Jag loggar in, jag loggar ut, jag loggar in, jag loggar u... Och det fortsätter.
Klicken från datormusen låter fortfarande. 
Dom har börjat låta allt oftare i detta rum. Vågar jag säga till? Nej, kanske en reaktion som  jag inte kommer klara av skulle  skulle utspela sig.
Jag minns då klicken avtog så fort jag kom in i detta rum. Men nu händer det inte alls lika ofta. Jag känner mig ensam. 

BRÅK

mer klick.

Jag borde aldrig...

Jag får väl plugga. Fixa mig.
Jag känner inte för att fixa mig längre, vad tjänar det till?

Jag borde plugga, men jag känner verkligen inte för det.
Är det pga hur jag mår? Jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0